Thursday, April 1, 2010

Menjelang 6 bulan

Rasa macam sekejap je umur anak teruna saya dah nak menjangkau 6 bulan.6 bulan dengan berat lebih kurang 8kilo.mak oiii...mesti org kata berat nyer.Alhamdulillah,berkat minum susu ibu walaupun tak sepenuhnya tp Aqif tetap dapat. Moga2 menjadi anak yang pintar dan tubuh badan yang sihat.

Sampai terteleng kepala tu bila abah nak ambik gambar.

Tapi yang merisaukan saya,Aqif masih belum meniarap sepenuhnya.Hanya separuh.Sebab utama mungkin badannya berat.MUNGKIN.Itu pendapat bagi seorang ibu.Tapi pendapat pakar saya tak tau pulak.Hari isnin ni boleh tanya pakar.Aqif ada follow up dengan pakar.Moga2 tak berlaku apa masalah.

Saya dah makin tak sabar nak menyediakn solid food untuk Aqif.Kesian kat dia bila just tengok kami anak beranak makan.Sabar ye adik.Tunggu adik 6 bulan.Dah tak lama lagi.

Nanti saya cerita macammana saya sediakan solid food untuk Aqif.Sangat mengujakan!!!hehehhee...


hwuaaaa...ngantuk nyer.pagi2 dah nak kena bangun.

1 comment:

~IZZAH~ said...

alolo... cainnya kena bgn awal ye.. dulu kecik2 muka sama mcam kakak,bila besar lain ckit dah...