Thursday, January 21, 2010

MOTIVASI

Sebenarnya ni untuk motivasi saya sendiri.Pagi tadi sms kwn lama kot2 dia nak let go spektra 3.nak beli skrg xmampu lagi.alih2, dia yg call saya balik.Pagi ni dapat motivasi percuma.Katanya,dia dulu pun susu xbanyak.sekali pam dapat 1oz lbh je.(kiranya saya lg beruntung dpt 3oz kan.bersyukur) Dia pun  sampai p jumpa pakar laktasi.Beruntung saya sekali lagi sbb xperlu jumpa pakar laktasi sbb kwn dh bg motivasi dan berkongsi pengalaman dia.Yang penting, kita perlu motivasi diri sendiri.
So, azam saya :
1) Rajin pam susu.Setiap 3jam
2) Sentiasa yakin dengan diri sendiri
3) Jangan fikirkan kuantiti tp bersyukur susu tetap ada.
4) Amalkan petua-petua untuk banyakkan susu
5) Kumpul duit nak beli spektra 3 (skrg guna dulu yg manual.ekonomi xberapa bgs skrg)

CAIYOK! CAIYOK!

1 comment:

~IZZAH~ said...

InsyaAllah smga berjaya... izah pun rs k.ija dpt tu byk sbb izh pun biasanya mmg 3 oz juga...