Sunday, January 10, 2010

New Staff




Aktiviti Aqilah di ofis.seronok la dia dpt dok ofis xyah g rmh maktok.Sebenarnya saya masih confius nak antaq Aqilah kat mana.Buat masa skrg Aqilah dok kat ofis sbb skrg saya xbyk keja.Tapi nanti kena antaq Aqilah p rmh maktok gak sbb keja dh menimbun dan Aqilah pn dh mula KACAU!!!

tgh busy ni.jgn kacau

alamak kantoi..kantoi...tgh tgk barney.cpt tutup monitor

'Tolong' ibu buat keja


rehat sat kat tangga sambil mkn pisang.penat buat keja

mkn buah oren lak.org blm lunch lagi la Aqilah

ya ka?xpa,Aqilah bos.hik3 (ish3 anak sapa comot ni)

3 comments:

>>EiN@>> said...

seronoknyer dpt ngasuh smbil wt kje...xla risau sgt t...jimat duit ngasuh ye dak...aqilah tk nakal2 ke ms ofis hr...klo lelaki jenuhla nk kejar kn...

~IZZAH~ said...

hahaha...lawak la kakak aqilah ni... tgk pics yg k.ija snap ni pun bole nmpak perwatakan dia jenis yg sempoi... ikut abah dia ke?

deqja said...

ina:bln ni je kot dok dgn aku sbb dia dh mula kacau.anak lelaki ke pompuan ke sama jer.kalau dh aktif mmg terkejar2 kita.xleh dok diam
izzah:mesti la aqilah ikut abah.ibu dia xmcm tu kn :)
aqilah mmg sempoi.buat perkara yg kita xjangka