Monday, November 15, 2010

Rindu saat itu

Bila keluar jalan2 dan terlihat wanita2 yang sedang membuncit perutnya kerana membawa baby teringat masa saya preggey dulu.Indahkan saat itu.Kita akan rasa kita la paling cantik dan comel berbanding dengan model2 yang cun2 kat dalam majalah kan.hehehhee...angau tul/

Aik?teringin ke?memang teringin nak rasa baby tendang2 dalam perut.Rasa dia menggeliat sampai perut senget benget.hehehhe....RINDU.....Kalau suami saya tau rasa rindu ni maunyer dia tersenyum lebar.Suka sangat sakat saya untuk dapat anak ketiga.

TAPI.....oppppssss...nanti dulu ye.sabar dulu.Biarlah Aqif 3tahun dulu.Yang dua ni pun masih terkejar2 masa dan ruang untuk beristirehat.Biar Aqilah besar sikit.Boleh la tolong ibu jaga baby.Lagipun kena fikirkan kesihatan saya.masih ingat di bilik OT.Dan paling penting kena fikirkan ekonomi sekarang.Harga barang semakin naik.BIla bertambah ahli keluarga,belanja pun makin bertambah,so kena pertingkat dulu pendapatan ok.

Seronok tengok kawan2 yang preggy anak fst n anak kedua.Dan baru melahirkan baby,tahniah.Selamat menjadi ibu.Selamat menukar lampin bayi.Selamat menyusukan bayi anda dengan susu ibu.Susu ibu sangat baik untuk bayi anda.Saya mengaku saya gagal menyusukan anak pertama dan kedua saya dengan susu ibu sepenuhnya.Saya berjanji dengan sepenuh hati dan akan lebih bersemangat untuk anak ketiga nanti.InsyaAllah.Doakan saya dan sentiasa ingatkan saya dan beri saya semangat kerana saya mudah putus asa.

No comments: