Monday, November 22, 2010

4th Convocation TMJC

21 Nov yang lepas adalah hari konvokesyen Tadika Minda Jaya Ceria yang ke 4.Aqilah pun dijemput hadir walaupun baru 2 bulan bergelar pelajar TMJC.Kata teacher,ada hadiah yang Aqilah bakal dapat.Konvo di adakan di Dewan Kayangan Hotel Putra Palance.Takla jauh sangat.Boleh jalan kaki tapi sebab malas...hehhehe...naik gak kereta.hahahaha...mengada2.Adik tinggal kat tok sebab risau adik tak tahan mengantuk memandangkan majlis sampi pukul 1ptg.Tahun depan ibu bawa adik sekali ok.

Rasa terharu tengok anak2 kecil menerima sijil.Rasa sebak pun ada.huhuhuh...emo betul saya ni.Macammana la bila Aqilah grad nanti.mengalirkah air mata saya?huuhuhuh....Saya lihat ibu bapa yang lebih excited dari anak.MESTI LA KAN.Saya pun macam tu.

Saya rasa hadirin yang duduk belakang Aqilah lebih tengok aksi Aqilah dari persembahan kawan2 dia di depan.Kawan2 sibuk nyanyi kat depan,dia pun sibuk menyanyi sambil menari di kerusi.tahun depan teacher nak Aqilah participate jugak. Seronok tengok budak menyanyi lagi 1 Malaysia.Bersemangat sungguh mereka.Balik rumah Aqilah asyik menyanyi lagu tu je.huuhuhu...

Teacher nak ambil,sombong.Mentang2 la ada ibu ngan abah.
Bila pengacara majlis panggil nama Nur Aqilah untuk hadiah The Best Subject in Bahasa Malaysia,saya wat dek je la.Ingatkan orang lain.rupa2nya memang anak dara ibu.Teacher suruh ke depan ambil hadiah.hahhahaa...macam tak caya je.Biar betul kakak ni.Sayang masa tu abah p toilet.Takde gambar yang di ambil.keadaan kelam kabut sebab terkejut.hihiihih....
seronok dapat hadiah

cantik princess ibu aritu.Selama2nya pun cantik.Ibu ngan abah sentiasa berbangga dengan pencapaian kakak.Sayang kakak

1 comment:

~IZZAH~ said...

tahniah aqilah...

best la dpt hadiah b.melayu, mcm kat sekolah dah, ada hadiah utk terbaik setiap subjek

kt taska hakim cuma ada hadiah cemerlang je utk 2 thn ke bwh. 3 hingga 6 tahun ada hadiah no 1,2,3 sbb depa ada exam. hadiah terbaik subjek x dak.