Monday, March 8, 2010

BERSALIN SECARA CEASARIAN BUKANLAH SESUATU YANG MEMALUKAN

Saya tertarik dgn tajuk blog ni.Penulis blognya ada dlm blog list saya.
Selepas saya membaca entry ni,saya mendapat satu keyakinan diri.buat apa nak malu.Saya nak selamatkan anak saya.

Orang kata ibu yang bersalin c-rean ni banyak dosa.Sebab tu susah nak bersalin normal.

Oh God! MUdahnya buat ANDAIAN

Tapi siapa diaorang nak menilai segala perbuatan kita.Hanya Allah saja yang mngetahui.Pernah saya jumpa ibu yg bersalin secara c-rean.Dia isteri kepada seorang ustaz.3kali c-rean.banyak dosa ke dia?

Jika anda berketinggian 152cm dan hendak melahirkan bayi seberat 4.41kg adalah sesuatu yang amat payah dan jarang-jarang berlaku secara normal…bukaan walaupun mencecah 10cm….anak anda masih berada di paras perut.kalau dah jenis pinggul kecik mmg susah nak lahirkan secara normal walaupun luaran nampak pinggul besar.hheheh

Untuk ,menyelamatkannya hanyalah dengan membelah perut sahaja..heheheh


ataupun paksa juga dia keluar secara normal dan mengambil risiko mendapat anak yang patah bahu!

yang mana pilihan anda?

Jika anak yang dalam perut dah kelemasan, nak tunggu bersalin normal jugak ka atau anda akan menerima berita yg menyedihkan?

RENUNG-RENUNGKAN.......

No comments: