Wednesday, March 17, 2010

Aqilah & Kucing

Aqilah & Kucing xdapat dipisahkan.ewah...ewah..mcm irama dan lagu plak.

Mula2 tu teringin gak nak bela kucing sebab tgk Aqilah suka sgt dgn kucing.Excited yg amat bila tgk kucing.Tapi memikirkan Aqilah yg tak akan duduk diam bila ada kucing,huhhh..batalkan saja niat tu.nanti 24jam dgn kucing.dah xboleh nak control nanti.

Hari tu kat rmh makcik pengasuh,dia diam2 dok dalam sangkar kucing tu.kalau tak dengar suara dia,ada la benda yg dia buat.mcm2 Aqilah ni

Ni kucing yg maktok (pengasuh) bela.Aqilah panggil kucing ni teh dan tompok

boleh dok buh makanan kucing dlm air.dah xtau nak wat apa ler tu

Aqilah yg mcm2 ragam

4 comments:

ieja said...

ya allah..cam na dia leh dok dalam sangkar tu??...nasib la dia tak makan makanan kucing tu.....heheheh...

deqja said...

tu la pasal.aku pun xtau mcm mana dia blh msk dlm sangkar tu.lps tu makcik terus tutup sangkar tu.dah xleh msk lps ni.hehehe

wani.. said...

nni sapa yg dok dlm sangkar sbnrnyer ni?

deqja said...

wani:kucing la.Aqilah pinjam sat je sementara kuncing2 tu dok dlm tandas.hehehe...risau aku.sik baik sangkar tu bersih dr sbrg najis