Thursday, February 4, 2010

Don't give up!!!

Alhamdulillah semenjak memiliki pam susu spectra3 saya semakin bersemangat pengepam susu.bangun tgh malam utk pam susu. tapi kuantiti yang saya dapat cuma 1oz lebih.XPA. saya xkan mengalah. saya tak mau terlalu memikirkan kuantiti takut semangat saya merundum.xkan baru pakai 2-3 hari susu dah blh banyakkan.

Saya tanam dalam hati, banyakkan bersabar,jangan putus asa,yakin pada diri sendiri (org lain blh kenapa say xblh),jangan putus semangat.Teruskan perjuangan!!Ingat anak2 :) (ye ye ooo je saya ni)

Thank to my hubby sebab sentiasa support dan sentiasa igtkan saya utk pam susu setiap 3jm.and thanks to kawan2 yang tak putus2 beri semangat.

DON'T GIVE UP!!!!!

1 comment:

~IZZAH~ said...

betul tu... org lain boleh kita pun boleh!!! yakin boleh, rakan mudaaa... ;-)