Monday, August 23, 2010

Alhamdulillah.......

Alhamdulillah.....masih ada rezeki untuk saya dan anak2.Rezeki untuk persiapan anak2.(-_-)

Mulanya ingat thn ni tak dapat jual kuih batang buruk.tak sempat nak wat promosi.busy dengan keja di opis.balik rumah dah kepenatan.Bersilat dengan hero dan heroin.Tapi alhamdulillah,kawan2 yang pernah rasa dan pernah order tahun lepas,depa order lagi tahun ni.takkan nak tolak rezeki.Saya cuba buat sedaya yang boleh.

So,berkesempatan ini saya nak promosikan kuih batang buruk hasil tangan saya.hik3.Sape2 yang berminat,boleh order.tak mahal.100biji RM10.Gerenti sedap.Santapan di Hari Raya.Kulitnya ranggup bila dikunyah dan isinya terus cair bila dilidah.selembut baldu.ehhehehe....

Gambar contoh tak sempat snap lagi.nanti saya letak dalam blog ni ok.

Selamat Berpuasa

2 comments:

~IZZAH~ said...

wowww... tahniah.. walaupun ber anak kecil 2, tapi sempat lagi buat kueh..
tabik!!
nak order camana takut tak sempat ambik. tapi teringin nak rasa

AQ's said...

izah nak order berapa.raya thn ni blk mana dulu.kalau nak,k ija blh tggai kat rmh mak izah.duit blh bank in je.hik3