Saturday, November 28, 2009

PENGALAMAN YG BERBEZA

Benarlah kata org,pengalaman mengandung dan melahirkan anak,berbeza setiap seorang.begitulah yang saya alami.Pengalaman mengandungkan aqilah dan aqif mmg berbeza.Anak sulung saya mengalami morning sickness yg trk tp anak kedua x sangat.skt2 jer tp perpanjangan sampi ke 5 bln.Sepanjang mengandgkan aqif saya ckp malas nak buat keja rmh,malas nak msk.Padahal masa mengandungkan aqilah,jenuh suami kena mkn apa yg saya msk.Inilah yg dikatakan pembawa bdk.Maybe rajin sbb dlm prut tu bb girl.bila dlm prt bb boy mula la mls nak wat keja.(kaklong nnt kena rajin tlg ibu ye.adik aqif tlg abah k)
Lagi satu, saya bleeding masa mengandgkan aqif. kndgn 3bln.igtkan dh xda rezeki tp alhamdulillah.Allah Maha Besar.Dia nak bg jugak seorang putera utk saya dan suami.Mungkin ms tu saya byk wat keja brt.dukung anak.ms tu aqilah 7kg.kaklong lak xmau berenggang dgn saya.nak manja puas2 sblm adik kuar kot :)
Bagaimanapun syukur alhamdulillah,kedua2nya selamat dilahirkan ke dunia.Semoga anak2 ibu dan abah menjadi anak2 yang soleh dan solehah.

Kat Kuala Perlis.masa ni teringin nak mkn sotong grg tepung.hmmm..sedap

No comments: